Ποιοι Είμαστε
Πολιτική ποιότητας
Η λειτουργία της Excellence and Lean Management Consultants διέπεται από τις αρχές του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001, της σχετικής νομοθεσίας, και τις απαιτήσεις της αγοράς.
Βασική μας φιλοσοφία: η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας.
Εργαλείο υλοποίησης: η εφαρμογή του συστήματος ποιότητας.
Συγκεκριμένα στόχοι του Συστήματος Ποιότητας είναι:
- Η αποτελεσματική διερεύνηση των αναγκών και απαιτήσεων του κάθε πελάτη,
- Η παροχή υπηρεσιών σύμφωνα με τις ειδικότερες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών μας,
- Η τήρηση των συμφωνημένων όρων και προδιαγραφών της παρεχόμενης υπηρεσίας,
- Η διαρκής βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών.
Η επίτευξη των παραπάνω καθορίζεται μέσα από τις βασικές διεργασίες του Συστήματος Ποιότητας, οι οποίες καθορίζουν ενέργειες όπως:
- Ο σαφής προσδιορισμός των αναγκών και απαιτήσεων του κάθε πελάτη,
- Η συνεχής παρακολούθηση της υλοποίησης των υποσχέσεών μας,
- Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των συνεργατών,
- Η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού,
- Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών,
- Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων (ανθρώπινων, υλικών και οικονομικών), για την αποτελεσματική λειτουργία του,
- Η συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος, μέσα από τις ετήσιες ανασκοπήσεις από το Συμβούλιο Διοίκησης, εσωτερικές επιθεωρήσεις κτλ.
- Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ή/και προληπτικές ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισής τους.
Η λειτουργία της Excellence and Lean Management Consultants διέπεται από τις αρχές του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ISO 9001, της σχετικής νομοθεσίας, και τις απαιτήσεις της αγοράς.
Βασική μας φιλοσοφία: η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών μας.
Εργαλείο υλοποίησης: η εφαρμογή του συστήματος ποιότητας.
Συγκεκριμένα στόχοι του Συστήματος Ποιότητας είναι:
- Η αποτελεσματική διερεύνηση των αναγκών και απαιτήσεων του κάθε πελάτη,
- Η παροχή υπηρεσιών σύμφωνα με τις ειδικότερες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών μας,
- Η τήρηση των συμφωνημένων όρων και προδιαγραφών της παρεχόμενης υπηρεσίας,
- Η διαρκής βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών.
Η επίτευξη των παραπάνω καθορίζεται μέσα από τις βασικές διεργασίες του Συστήματος Ποιότητας, οι οποίες καθορίζουν ενέργειες όπως:
- Ο σαφής προσδιορισμός των αναγκών και απαιτήσεων του κάθε πελάτη,
- Η συνεχής παρακολούθηση της υλοποίησης των υποσχέσεών μας,
- Η συνεχής παρακολούθηση της επίδοσης των συνεργατών,
- Η συνεχής επιμόρφωση και εκπαίδευση του προσωπικού,
- Η τεκμηριωμένη και συνεχής παρακολούθηση και μέτρηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών,
- Η εξασφάλιση των απαραίτητων πόρων (ανθρώπινων, υλικών και οικονομικών), για την αποτελεσματική λειτουργία του,
- Η συστηματική παρακολούθηση της αποτελεσματικότητας του συστήματος, μέσα από τις ετήσιες ανασκοπήσεις από το Συμβούλιο Διοίκησης, εσωτερικές επιθεωρήσεις κτλ.
- Η τεκμηριωμένη αναζήτηση αιτιών εμφάνισης προβλημάτων και αδυναμιών, ώστε να καθοριστούν και εφαρμοστούν οι απαραίτητες διορθωτικές ή/και προληπτικές ενέργειες, με σκοπό την αποφυγή της επανεμφάνισής τους.